.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لطفا برای او دعا کنید !
شکرالله رضازاده شرمه
لطفا برای او دعا کنید !

خرداد سال 1384 است ،اوج رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری نهم . رقابت تنگاتنگ 7نامزدانتخاباتی ،شور ویژه ای را در سطح جامعه پدید آورده است.
آرای مردم ایران اسلامی در جمعه 27 خرداد بترتیب در سبد محمود احمدی نژاد، اکبر هاشمی رفسنجانی ، مهدی کروبی ، محمد باقر قالیباف ، مصطفی معین ، علی لاریجانی و محسن مهر علیزاده قرار گرفت.
تعیین نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران به یک هفته بعد یعنی سوم تیر کشیده شد. در این یک هفته تمام حیثیت و ظرفیت گروههای موسوم به دوم خرداد در حمایت از اکبر هاشمی رفسنجانی به میدان آورده شد.

سوی دیگر میدان دکتر محمود احمدی نژاد شهردار موفق تهران قرار داشت که از حمایت قاطعانه دلسوزان و زجرکشیدگان برخوردار بود . بالاخره جمعه سوم تیر ماه 1384فرارسید . ملت صف طولانی خود را برای رقم زدن فصل جدیدی از رویکرد خدمتی در ردیفی منسجم و متحد تشکیل داد . آرای 17 میلیونی محمود احمدی نژاد او را بر کرسی خدمت به ملت نشاند. یک ماه بعد در دوازدهم مردادماه، مراسم تنفیذ آرای مردم قهرمان ایران اسلامی توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در حسینیه ای که رنگ و بوی پدر پیر سفر کرده مان را دارد با حضور شخصیتهای برجسته نظام انجام شد تا از آن لحظه به بعد محمود احمدی نژاد ، رسما رئیس جمهور نامیده شود. شوق انگیزترین لحظه مراسم تنفیذ ، هنگام دریافت حکم از نائب بحق امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف شکل گرفت . آنگاه که محمود احمدی نژاد در لحظه دریافت حکم بر دستان مبارک حضرت آیت الله خامنه ای بوسه عشق زد . بوسه ای که ناخودآگاه بوسه رئیس جمهور خونین کفن ملت، شهید گرانقدر محمدعلی رجائی بر دستان منور عبد صالح خدا حضرت روح الله را به یاد آورد.

دکتر احمدی نژاد اینک رئیس جمهور برگزیده مردم ایران در اولین حضور بین المللی خود در شهریور همان سال در مجمع عمومی سازمان ملل شرکت کرده و با سخنانی انقلابی و منطقی مواضع حقیقی نظام مقدس اسلامی را که متاسفانه در دولت موسوم به اصلاحات مظلوم مانده بود را بر دنیا عرضه کرد. سخنان احمدی نژاد هوش از سر استکبار و ایادی او پراند.او که بعدها در ادامه حضور انقلابی و اعتقادی اش در مجامع بین المللی با بهره گیری و درس آموزی از مکتب امام و رهبری ، حیثیت رژیم نامشروع صهیونیستی را به باد فنا سپرده بود اینک به دشمن ویژه استعمار و استکبار بدل گردید.

احمدی نژاد در داخل کشور هم دست به کارهای بزرگ و انقلابی زد. او گردش نخبگان را در عرصه مدیریتی کشور عینیت بخشید و مجموعه ای از مدیران جوان و خدوم را به جامعه مدیریتی ایران اسلامی هدیه نمود. عملکرد او در پیگیری مطالبات به زمین مانده ایران اسلامی در حوزه های مختلف با حمایتهای ملموس ولی امت و امت ولایتمدار با شتابی ویژه روبرو شد. حضور عالیترین مقام اجرائی کشور در دورترین نقطه این سرزمین دلیران ، ازجمله برنامه های دائمی دکتر احمدی نژاد بود. حلاوت حضور بی پیرایه او در شهرها و روستاها جلوه دیگری از ارادت مدیران ایران اسلامی نسبت به صاحبان اصلی نظام را شکل داد. طرح های بزرگ و جسورانه دولت وی که بعنوان نمونه می توان از طرح سهمیه بندی بنزین یاد کرد آینده درخشان اقتصادی را به مردم نوید داده است.

البته در این گیر و دار که هر روز محبوبیت داخلی و بین المللی محمود احمدی نژاد به برکت حمایت های رهبری و مردم ،افزون می گشت خبرهائی هم از اطراف رئیس جمهور بگوش می رسید که کمی نگرانی بهمراه داشت . اگرچه این نگرانی با این اعتقاد که احمدی نژاد مرد تاثیر پذیری از این و آن نیست برطرف می شداما مگر می شد تحرکات آشکارای برخی از اطرافیان را دید اما نگران نشد.

مدت ریاست جمهوری نهم همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در اولین دیدار کابینه نهم با ایشان مطرح فرموده بودندکه قدر زمان خدمت را بدانید که سریع می گذرد ،بسرعت گذشت و اینک ما در آستانه انتخابات دهم ریاست جمهوری بودیم . اگرچه بازهم اخبار ناخوشایند از اطراف شنیده می شد اما مردم ایران اسلامی اینبار و در رقابت و تبلیغاتی نفس گیر که البته باز هم تمامی ظرفیت و حیثیت انسانی و سیاسی و مالی گروههای موسوم به اصلاح طلب آنهم با نامزدی بسیار پرمدعا به میدان آورده شد ، به محمود احمدی نژاد توجه کرده و با قدرانی از خدمات وی اورا با آرای 25میلیونی خود تائیدی دوباره نمودند. خیلی ها قصد داشتند با شیطنت و خیانت خود کام ملت را تلخ کنند که به لطف خداوند معتال و با رهبری حکیمانه خلف صالح خمینی بت شکن و نیز به برکت بصیرت مردم هوشیار ایران اسلامی ، فتنه گران و خیانتکاران از همیشه ایام ناکام تر شدند.

محمود احمدی نژاد که اینک رئیس جمهور دهم بود می بایست همکاران خود را برگزیند . اولین حرکت او در اواخر مرداد و در جلسه هیات دولت در خراسان رضوی رقم خورد که ایشان اداره جلسه را به فردی سپرد که مورد سوال بسیاری از اعضاء شاخص کابینه بود. انتخاب همین فرد به معاون اولی بدون درنظرگرفتن مصلحت دولت ارزشی را باید گام غیر مثبت بعدی دانست که قطعا در صورت عدم اتفاق ، فضاء دیگری رقم می خورد. دریافت نامه رهبر فرزانه انقلاب در همین ارتباط و عدم عملیاتی شدن آنی آن که کاملا شرعی و قانونی بود ، اذهان را متوجه موضوعات جدید نمود. از سوی دیگر کنار گذاشته شدن بسیاری از دوستان و یاران صدیق دکتر احمدی نژاد از سیکل مدیریتی کلان ، نگرانی های پیشین را تازه نمود. بهر تقدیر این نگرانی ادامه یافت تا اینکه اتفاقات اخیر غیر قابل دفاع شکل گرفت . اتفاقاتی که از رئیس جمهور مکتبی و مردمی دور بوده است.

مصاحبه یکشنبه شب دکتر احمدی نژاد که بصورت زنده از شبکه دوم سیما پخش گردید نشان داد که همه باید بیش از گذشته به این فرزند خدوم ملت ولایتمدار کمک کنند که مهمترین کمک قابل اتفاق این است که همانگونه که در سال 84 برای انتخاب ایشان نذر و نماز بجا آورده می شد اکنون نیز دست نیاز خالصانه بسوی رب بی نیاز قادر دراز کرده و توفیقات ویژه برای این مرد که انصافا در خدمت به مردم سر از پای نمی شناسد استدعا شود تا او همچنان فقط و فقط برای ولی امت و امت ولایتمدار باشد و در کنار او تنها و تنها علاقمندان حقیقی به ایشان قرار گیرند. باید دست به دعا برداشت که انشاالله تعالی افراد ناصادق و ناهمراه در کنار ایشان نباشند. باید دست به دعا برداشت تا به لطف خدا از بند بند حرکات و گفتار فردی و مدیریتی ایشان ، تبعیت از نائب بحق امام زمان و نیز خدمت به ملت ولایتمدار ظهور و بروز کند. بنظر می رسد در این میان همگان مسئول هستند نباید باکینه ورزی و غرض ورزی مسائل را دید باید همچون رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که آغوش پر مهر خود را برای فرزند خدوم همیشه گشوده اند ماهم چنین کنیم.

شکرالله رضازاده شرمه


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.